Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie święta”, element nawiązujący do oferty sezonowej firmy.
Od listopada br. w kluczowych stacjach telewizyjnych są emitowane świąteczne billboardy sponsorskie promujące nowość w portfolio marki Grześki. Tym razem do oferty dołączył specjalnie przygotowany z okazji świąt - Grześki Mikołaj z mlecznej czekolady z chrupiącym nadzieniem.
Mikołaj Grześki to połączenie tego, co najlepsze, czyli wysokiej jakości czekolady Goplana, wyjątkowego kakaowego smaku, tak dobrze znanego miłośnikom marki Grześki oraz chrupkości zaczerpniętej z ulubionych wafli. To również nasza odpowiedź na zmieniające się trendy, ale także gusta i preferencje młodszych konsumentów, którzy święta oraz produkty z nimi związane postrzegają już w bardziej nowoczesny i wyluzowany sposób – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Za kreację i produkcję billboardu sponsorskiego odpowiada Agencja Peppers Ghost, natomiast zakup mediów do kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/telewizyjna-kampania-sponsorska-mikolaj-grzeski